Αποδράσεις

  • Το Χιονοδρομικό Αθλητικό Κέντρο βρίσκεται στο ΒΑ άκρο του οροπέδιου της Κυλλήνης (Ζήρειας) από τα μεγαλύτερα βουνά της Ελλάδος, μόλις 10 χιλιόμετρα απο τα Τρίκαλα. Ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει την μικρή Ζήρεια με τις απόκρημνες πλαγιές, την ψηλή κορυφή (2,300 μ. περίπου),
  • Η Λίμνη Βουλιαγμένη είναι λιμνοθάλασσα που βρίσκεται 16 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Λουτρακίου, πολύ κοντά στην περιοχή του αρχαιολογικού χώρου του Ηραίου και στον οικισμό Περαχώρα. Έχει μέγιστο μήκος 2 χλμ. και μέγιστο πλάτος περίπου 1 χλμ. Το βάθος της δεν υπερβαίνει τα 40 μέτρα. Διαθέτει παραλία
  • H Νεμέα, (παλαιότερη ονομασία Άγιος Γεωργιος χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Κορίνθου, κοντά στο όρος Προφήτης Ηλίας, σε υψόμετρο 312 μέτρων. Έχει πληθυσμό 3.853 κατοίκων (απογραφή 2011). Η ευρύτερη περιοχή της Νεμέας αποτελεί την μεγαλύτερη αμπελουργική ζώνη της Ελλάδας στην οποία παράγονται τα ονομαστά κρασιά
  • Το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Κορίνθου ιδρύθηκε το 1976 με σκοπό να ανακαλύψει, να προστατέψει και να συντηρήσει τα λαογραφικά στοιχεία και γνώση και να τη μεταδόσει στις νεότερες γενιές. Το πλήρες όνομα του μουσείου είναι Βάσσος Πετρόπουλος - Παναγιώτης Γαρταγάνης - Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Κορίνθου.
  • Η αρχαία Κόρινθος ήταν σημαντική πόλη-κράτος της αρχαίας Πελοποννήσου. Έλεγχε μία περιοχή που αντιστοιχούσε στα ανατολικά του σημερινού νομού Κορινθίας και στα βορειοανατολικά του νομού Αργολίδας. Συνόρευε με τη Σικυώνα στα δυτικά, με τους Μεγαρείς στα ανατολικά, με τους Αργείους στα
  • Το Λουτράκι είναι πόλη του νομού Κορινθίας. Απέχει 84 χιλιόμετρα από την Αθήνα και 4 από την Κόρινθο και κατά την απογραφή του 2011 είχε 11.564 κατοίκους. Πρόκειται για αναγνωρισμένη λουτρόπολη από το 1925, τουριστικό θέρετρο γνωστό για τα ιαματικά λουτρά, τα μεταλλικά νερά του και το καζίνο του.
  • Η Διώρυγα της Κορίνθου είναι διώρυγα η οποία ενώνει τον Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο, στη θέση του Ισθμού της Κορίνθου, λίγο ανατολικότερα από την πόλη της Κορίνθου. Κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1880-1893, έργο του Έλληνα μηχανικού Πέτρου Πρωτοπαπαδάκη. Η κατασκευή της είναι αποτέλεσμα